Головна | Контакти | Корисні лінки
 АСОЦІАЦІЯ МІЖНАРОДНИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ПЕРЕВІЗНИКІВ УКРАЇНИ
30.05.2025 При оформленні декларації Т1 вибирай АсМАП!    16.06.2025 Шановні перевізники для Ваших послуг TIR-паркінг АсМАП України!    04.02.2022 Доставка книжок МДП кур’єрською службою доставки.    14.04.2014 Почни з себе, нe давай хабарів!    
Неділя, 3 серпня 2025 р.
НОВИНИ | ПРО АсМАП | Письмові запити | ЄУТР | КОНКУРСИ | Інформація для вступу
Гарячі новини
01.08.2025 Щодо актуалізації даних підприємства на штампах для книжок МДП...    
01.08.2025 Щодо зміни даних, пов'язаних із номером EORI перевізника...    
30.07.2025 Щодо затвердження Протоколу № 78 засідання Конкурсної комісії для проведення конкурсу з розп...    
30.07.2025 Щодо внесення інформації про Свідоцтво професійної компетенції водіїв до ЄКІС Укртрансбезпек...    
30.07.2025 Щодо подання загальної ввізної декларації під час увезення товарів до країн ЄС...    
25.07.2025 Щодо дій перевізника у разі неповернення або несвоєчасного повернення водія з відрядження!    
Авторизація
Логін
Пароль
 РеєструватисяЗабули пароль?
Пошук
Опитування
На данний момент немає опитувань
Старі опитування
У Франції з 1 липня 2016 року вводиться новий Закон про мінімальну заробітну плату водіїв (Loi Macron)
 

Шановні перевізники!

Доводимо до вашого відома інформацію Секретаріату МСАТ, що 9 квітня поточного року у французькому офіційному виданні було опубліковано указ про реалізацію так званого закону Франції Loi Macron, яким передбачається введення мінімальної заробітної плати 9,6 євро / годину.

Відповідно до цього указу з 1 липня 2016 року у сфері автомобільного транспорту до працівників, зокрема, водіїв, у Франції буде застосовуватись мінімальна заробітна плата та інші вимоги, встановлені законом.

Як інформує МСАТ: « ..нові положення можуть застосовуватися до каботажу, двосторонніх транспортних операцій всередині ЄС, проте від дії цих положень звільнені тільки транзитні транспортні операції. На даний момент не є зрозумілим, чи поширюється новий закон, зокрема, на двосторонні транспортні операції на території Франції .».

Ще у березні 2015 року МСАТ направив лист французькому міністру транспорту, де висловив свою стурбованість з приводу того, чи є заходи, передбачені законом Loi Macron відповідними до законодавства Європейського Союзу, та щодо небезпеки, пов’язаної з цими заходами, які призведуть до збільшення адміністративного та фінансового тягаря на автоперевізників.

До Європейської Комісії МСАТ направив наступну заяву: «.. Для забезпечення правової визначеності для перевізників, більш прийнятним було б почекати рішення Єврокомісії щодо поточної процедури порушення проти Німеччини стосовно реалізації німецького закону про мінімальну заробітну плату MiLoG на автомобільному транспорті, перш ніж приступити до застосування Loi Macron у Франції.».

Крім того, 14 квітня п.р. листом AD/BR1040546 Постійне представництво МСАТ в ЄС звернулось до Секретаря з питань транспорту Міністерства екології, сталого розвитку та енергетики Франції щодо реалізації цього закону, зокрема, поставило питання, що цікавить перевізників країн не членів ЄС: «Чи підпадають під сферу дії Loi Macron міжнародні автомобільні перевезення в / з Франції, які виконують водії, транспортні засоби яких належать компаніям, зареєстрованим за межами Франції, на умовах двосторонніх угод в області міжнародних автомобільних перевезень? Якщо так, то яка їх правова основа?».

Секретаріат МСАТ продовжує стежити за ситуацією, пов’язаною з цим нововведенням, намагаючись отримати додаткову інформацію від французької влади щодо конкретної сфери застосування закону і різних процедурних вимог правоохоронних органів.

Секретаріат Асоціації також відслідковує це питання та повідомлятиме на сайті по мірі надходження офіційної інформації.

Департамент транспортної політики

Рекомендуємо до співпраці
www.uts.in.ua
http://www.asmap.org.ua/nkc/nkc2021.pdf
http://www.tirepd.org/
www.iru.org/index/transpark-app
www.busandcoach.travel
dalnoboy.com
Стратегічний партнер
Copyright © by AsMAP        Powered by Vis-A-Vis