Головна | Контакти | Корисні лінки
 АСОЦІАЦІЯ МІЖНАРОДНИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ПЕРЕВІЗНИКІВ УКРАЇНИ
30.05.2025 При оформленні декларації Т1 вибирай АсМАП!    16.06.2025 Шановні перевізники для Ваших послуг TIR-паркінг АсМАП України!    04.02.2022 Доставка книжок МДП кур’єрською службою доставки.    14.04.2014 Почни з себе, нe давай хабарів!    
Неділя, 3 серпня 2025 р.
НОВИНИ | ПРО АсМАП | Письмові запити | ЄУТР | КОНКУРСИ | Інформація для вступу
Гарячі новини
01.08.2025 Щодо актуалізації даних підприємства на штампах для книжок МДП...    
01.08.2025 Щодо зміни даних, пов'язаних із номером EORI перевізника...    
30.07.2025 Щодо затвердження Протоколу № 78 засідання Конкурсної комісії для проведення конкурсу з розп...    
30.07.2025 Щодо внесення інформації про Свідоцтво професійної компетенції водіїв до ЄКІС Укртрансбезпек...    
30.07.2025 Щодо подання загальної ввізної декларації під час увезення товарів до країн ЄС...    
25.07.2025 Щодо дій перевізника у разі неповернення або несвоєчасного повернення водія з відрядження!    
Авторизація
Логін
Пароль
 РеєструватисяЗабули пароль?
Пошук
Опитування
На данний момент немає опитувань
Старі опитування
Щодо впровадження з 1 січня 2015 року в Німеччині Закону про мінімальну заробітну плату
 

Шановні перевізники!

Секретаріат АсМАП України доводить до вашого відома, інформацію щодо впровадження з 1 січня 2015 року в Німеччині Закону про мінімальну заробітну плату, який може безпосередньо вплинути на українські транспортні компанії, що виконують міжнародні автомобільні перевезення в /із та транзитом через Німеччину.

За інформацією представленою Міжнародним союзом автомобільного транспорту (МСАТ) (лист від 15 грудня 2014 № CLTM/BR3205/ADD2/RLE) в Німеччині 1 січня 2015 р. набуде чинності закон, що встановлює значення мінімального розміру оплати праці 8,50 євро/год.

Згідно з останніми даними, закон торкнеться діяльності транспортного сектору і пошириться на німецькі та іноземні компанії, які ведуть транспортну діяльність на території Німеччини (міжнародні перевезення до Німеччини і з неї, транзит).

Відповідальність за приведення закону у виконання несе німецька митниця. На цей момент немає додаткової інформації про те, яким чином буде реалізовано цей закон відносно іноземних транспортних компаній.

АсМАП України спільно з МСАТ висловлює свої сумніви з приводу відповідності законодавства Німеччини законодавству Європейського Союзу, зокрема, ринкового законодавства та змісту Директиви ЄС про мобільних працівників, а також відповідним міжнародним конвенціям та угодам.

Також причиною для занепокоєння є значна кількість додаткових адміністративних обов'язків, що накладаються цим законом на іноземні транспортні компанії. МСАТ приступив до вивчення питань, які викликали сумніви і стурбованість.

МСАТ вже порушив це питання на обговоренні можливих наслідків для компаній індустрії вантажного автомобільного транспорту, що входять і не входять в ЄС, з членами Комісаріату ЄС з питань зайнятості та транспорту та представниками кількох держав-членів ЄС. Секретаріат також підтримує зв'язок з Міністерством фінансів Німеччини для прояснення ситуації в транспортному секторі вантажних і автомобільних перевезень.

АсМАП України звернувся до Міністерства Інфраструктури України за роз’ясненням щодо впровадження цього закону по відношенню до українських транспортних компаній, водії, яких, зареєстровані в Україні, та проханням ввести мораторій на прийняття рішення по мінімальній заробітній платі та буде інформувати учасників Асоціації по мірі надходження нової інформації від МСАТ та державних органів влади.

Департамент транспортної політики
АсМАП України
Рекомендуємо до співпраці
www.uts.in.ua
http://www.asmap.org.ua/nkc/nkc2021.pdf
http://www.tirepd.org/
www.iru.org/index/transpark-app
www.busandcoach.travel
dalnoboy.com
Стратегічний партнер
Copyright © by AsMAP        Powered by Vis-A-Vis