Головна | Контакти | Корисні лінки
 АСОЦІАЦІЯ МІЖНАРОДНИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ПЕРЕВІЗНИКІВ УКРАЇНИ
30.05.2025 При оформленні декларації Т1 вибирай АсМАП!    16.06.2025 Шановні перевізники для Ваших послуг TIR-паркінг АсМАП України!    04.02.2022 Доставка книжок МДП кур’єрською службою доставки.    14.04.2014 Почни з себе, нe давай хабарів!    
Неділя, 3 серпня 2025 р.
НОВИНИ | ПРО АсМАП | Письмові запити | ЄУТР | КОНКУРСИ | Інформація для вступу
Гарячі новини
01.08.2025 Щодо актуалізації даних підприємства на штампах для книжок МДП...    
01.08.2025 Щодо зміни даних, пов'язаних із номером EORI перевізника...    
30.07.2025 Щодо затвердження Протоколу № 78 засідання Конкурсної комісії для проведення конкурсу з розп...    
30.07.2025 Щодо внесення інформації про Свідоцтво професійної компетенції водіїв до ЄКІС Укртрансбезпек...    
30.07.2025 Щодо подання загальної ввізної декларації під час увезення товарів до країн ЄС...    
25.07.2025 Щодо дій перевізника у разі неповернення або несвоєчасного повернення водія з відрядження!    
Авторизація
Логін
Пароль
 РеєструватисяЗабули пароль?
Пошук
Опитування
На данний момент немає опитувань
Старі опитування
Щодо затвердження Порядку розгляду звернень та особистого прийому громадян у Державній митній службі України, інших митних органах, спеціалізованих митних установах і організаціях
 Шановні учасники Асоціації!

З метою покращення умов реалізації конституційного права громадян на звернення до Державної митної служби України та інших митних органів, удосконалення організації розгляду порушених у зверненнях питань, 14 вересня поточного року Держмитслужбою України видано наказ № 855 «Про затвердження Порядку розгляду звернень та особистого прийому громадян у Державній митній службі України, інших митних органах, спеціалізованих митних установах і організаціях» (надалі Порядок).

Вказаним Порядком визначається процедура розгляду звернень громадян у Державній митній службі України, інших митних органах, спеціалізованих митних установах і організаціях.

Як зазначається в документі розгляд звернень та особистий прийом громадян є важливою ділянкою роботи митних органів, в результаті якої отримується інформація про недоліки в діяльності цих органів, постійно підтримується зв'язок із широкими верствами населення, що сприяє розвитку й удосконаленню митної справи в Україні.

У заявах (клопотаннях) заявниками висловлюється прохання про сприяння в реалізації їх прав та інтересів або про визначення статусу, прав і свобод. У зв’язку з цим потреба у сприянні в реалізації права виникає тільки після того, як громадянин зазнав труднощів з його реалізацією. Так само потреба в допомозі з визначенням права виникає тоді, коли митний орган або посадова особа відмовили громадянинові у визначенні за ним цього права.

Згідно Порядку рішення, дії (бездіяльність) посадових осіб митних органів можуть бути оскаржені у випадках, визначених статтею 4 Закону України «Про звернення громадян», а саме:

  • порушено права і законні інтереси чи свободи громадянина (групи громадян);
  • створено перешкоди для здійснення громадянином його прав і законних інтересів чи свобод;
  • незаконно покладено на громадянина які-небудь обов'язки або його незаконно притягнуто до відповідальності».

Просимо прийняти до уваги зазначену інформацію.

Додаток: Наказ Держмитслужби від 14.09.2009 № 855 «Про затвердження Порядку розгляду звернень та особистого прийому громадян у Державній митній службі України, інших митних органах, спеціалізованих митних установах і організаціях».

Департамент юридичного супроводження Конвенції МДП
Рекомендуємо до співпраці
www.uts.in.ua
http://www.asmap.org.ua/nkc/nkc2021.pdf
http://www.tirepd.org/
www.iru.org/index/transpark-app
www.busandcoach.travel
dalnoboy.com
Стратегічний партнер
Copyright © by AsMAP        Powered by Vis-A-Vis