Головна | Контакти | Корисні лінки
 АСОЦІАЦІЯ МІЖНАРОДНИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ПЕРЕВІЗНИКІВ УКРАЇНИ
30.05.2025 При оформленні декларації Т1 вибирай АсМАП!    16.06.2025 Шановні перевізники для Ваших послуг TIR-паркінг АсМАП України!    04.02.2022 Доставка книжок МДП кур’єрською службою доставки.    14.04.2014 Почни з себе, нe давай хабарів!    
Неділя, 3 серпня 2025 р.
НОВИНИ | ПРО АсМАП | Письмові запити | ЄУТР | КОНКУРСИ | Інформація для вступу
Гарячі новини
01.08.2025 Щодо актуалізації даних підприємства на штампах для книжок МДП...    
01.08.2025 Щодо зміни даних, пов'язаних із номером EORI перевізника...    
30.07.2025 Щодо затвердження Протоколу № 78 засідання Конкурсної комісії для проведення конкурсу з розп...    
30.07.2025 Щодо внесення інформації про Свідоцтво професійної компетенції водіїв до ЄКІС Укртрансбезпек...    
30.07.2025 Щодо подання загальної ввізної декларації під час увезення товарів до країн ЄС...    
25.07.2025 Щодо дій перевізника у разі неповернення або несвоєчасного повернення водія з відрядження!    
Авторизація
Логін
Пароль
 РеєструватисяЗабули пароль?
Пошук
Опитування
На данний момент немає опитувань
Старі опитування
Стосовно проекту Положення “Про робочий час і час відпочину водіїв транспортних засобів”
 Шановні перевізники!

Асоціація міжнародних автомобільних перевізників України неодноразово зверталась до Укравтотрансу з пропозиціями до проекту Положення “Про робочий час і час відпочину водіїв транспортних засобів”. Пропозиції щодо цього проекту були озвучені 11.10.2006р. під час засідання Робочої групи з розробки цього проекту (після чого ДержавтотрансНДІпроекту було доручено доопрацювати проект Положення) та під час узгоджувальної наради 6 березня 2007 року. На даний момент ряд пропозицій АсМАП України було відхилено. Пропозиції полягають у наступному:

1. Необхідна конкретизація часу щоденної роботи водія (як при ненормованому робочому дні та згідно ЄУТР - не більше 9 годи; та двічі на тиждень не більше 10 годин) . У проекті міститься нормативи щодо роботи протягом 8 годин (або 7 годин при шестиденному робочому тижні).

2. Вилучити пункти (або передбачити, що питання стосуються лише оплати) , згідно з якими у робочий час зараховується робота, коли водії не керували транспортним засобом але були присутні на транспортному засобі або коли вони охороняли транспортний засіб.

3. Вилучити обмежень часу на перерви (не більше ніж 2 години).

4. Вилучити Графік змінності водіїв або передбачити, що “при нерегулярних пасажирських та вантажних перевезеннях замість графіків змінності можуть застосовуватись правила внутрішнього розпорядку”.

5. Не запроваджувати додаткову кількість - 15 та 28 тахошайб, бо це положення є нормою Директиви Євросоюзу, а ми керуємося ЄУТР, де передбачена наявність тахошайб за останній тиждень + 1 день, і не розповсюджується навіть на міжнародні перевезення для українських перевізників.

6. Зберігання тахошайб протягом 2-х років суперечить діючому наказу Мінтрансу України №18 від 17.01.2002 р. та ЄУТР (де передбачене зберігання протягом 1 року).

7. Необхідно затвердити форму документу, який буде надаватись замість тахошайб у разі, коли водій перебував на лікарняному, у відпустці або з інших причин не керував транспортним засобом.

АсМАП України звернулась до Укравтотрансу з наведеними пропозиціями (лист від 14.03.2007р. №617/5).

Про подальший перебіг буде повідомлено додатково.

Департамент транспортної політики
АсМАП України
Рекомендуємо до співпраці
www.uts.in.ua
http://www.asmap.org.ua/nkc/nkc2021.pdf
http://www.tirepd.org/
www.iru.org/index/transpark-app
www.busandcoach.travel
dalnoboy.com
Стратегічний партнер
Copyright © by AsMAP        Powered by Vis-A-Vis